You are here
Home > Business > اقامت در ترکیه

اقامت در ترکیه

اقامت در ترکیه

افرادی که می خواهند تابعیت ترکیه را بگیرند گاهی اوقات صاحب ملک در هر استان یا منطقه ای در مرزهای جمهوری ترکیه هستند تا معاملات رسمی به راحتی انجام شود. برای دریافت دقیق ترین پاسخ به این درخواست, افرادی که برای اولین بار تصمیم می گیرید که شهرستان به خانه املاک و مستغلات, سپس مطالبات تمرکز بر روی اندازه, محله, و هزینه از اموال. به لطف تخفیف ها و یارانه های دولت هر ساله افراد زیادی برای اقامت در ترکیه صف می کشند.

اولین مورد از این الزامات این است که محیطی که دریافت خواهید کرد باید همانطور که دولت اعلام کرده است 75$ هزار دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد. دولت در صورت خرید خانه با این قیمت به شما و خانواده شما اجازه اقامت سه ساله در ترکیه را می دهد. با این حال, برخی از شرح درخواست بیش از فقط یک اجازه اقامت; تعداد زیادی از مردم به دنبال شهروندی به صورت دایمی در حال افزایش است روزانه.

افرادی که مایل به اقامت ترکیه و شهروندی دایمی هستند حداقل 400 هزار دلار خانه خریداری می کنند و بالاتر از شرایط تعیین شده توسط دولت است. علاوه بر این قانون, اقامت به طور منظم از خانه شما برای شهروندی برای حداقل پنج سال خریداری نیز به عنوان یکی از شرایط دیگر به دنبال تعیین.

املاک شما را دریافت خواهد کرد ممکن است به عنوان یک خانه متفاوت است, فروشگاه و یا هر ساختمان. فرصت های شغلی و تحصیلی در اختیار افرادی که واجد شرایط تابعیت ترکیه هستند نیز از مردم برای داشتن هرگونه املاک و مستغلات از ترکیه حمایت می کند. اگر املاک و مستغلات شما را دریافت خواهد کرد, زمینه و یا زمین, شما نیاز به اطلاع وزارت محیط زیست و برنامه ریزی شهری چه می خواهید انجام دهید به این قطعه از زمین در حداقل 2 سال ها. هکتار تعیین شده برای اتباع خارجی محدود به 30 هکتار است.

اخرین قدم برای اخذ تابعیت از املاک ملارس

شرکت املاک ملارس که سالهاست بدون شک مورد پسند همه قرار گرفته است پس از گذراندن کلیه الزامات و مراحل انطباق ذکر شده در بالا مناسب ترین ملک را برای شما پیدا می کند. به لطف این شرکت سرسخت املاک و مستغلات می توانید به راحتی به کمک های ایجاد شده توسط دولت دسترسی پیدا کنید و می توانید به سرعت ملک مورد نظر خود را دریافت کنید. معاملات املاک و مستغلات شما به لطف این دفتر املاک و مستغلات که مدتهاست به عنوان پیوند بین خریدار و فروشنده عمل می کند به سرعت به نتایج متصل می شوند. بنابراین می توان شانس اقامت در ترکیه را کسب کرد.

به خصوص این دفتر املاک و مستغلات که شهروندان مقیم خارج از کشور را با املاک و مستغلات مورد نظر خود در مرزهای جمهوری ترکیه با مراقبت از زبری های کوچک ایجاد شده در داخل خود به شما غرق نمی کند با اطلاعات غیر ضروری وقت خود را تلف نمی کند. با شرکت املاک ملارس که بیش از 20 سال برای شما کار کرده است و بازار بخش املاک و مستغلات را حفظ می کند خدمات بی پایان و سرمایه گذاری با کیفیت برای افرادی که می شهروندی ترکیه را دریافت کنند. این دفتر املاک و مستغلات, که به طور کامل با قوانین تعیین شده توسط دولت مطابقت, همچنین خوشحال به شما مشاوره شما می خواهید را.

Residence permit in Turkey through the purchase of real estate | Residence  permit and citizenship in Turkey | GEOLN.COM — Find off-plan property or  real estate resale directly from developers and owners

شما می توانید املاک و مستغلات شما می خواهید در هر زمان با دادن این شرکت مشاوره ویژگی های اموال شما می خواهید به خود خود. در عین حال به راحتی می توانید سرمایه گذاری مورد نظر خود را با قیمت مناسب و بدون بدهی به لطف این دفتر املاک و مستغلات انجام دهید که امکانات پرداختی مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. زندگی جدید در ترکیه توسط دفتر املاک ملارس امکان پذیر است که تمام اطلاعات مورد نیاز برای درخواست های شهروندی را به دقیق ترین روش به اشتراک می گذارد و تجارت شما را ساده می کند. کل معامله املاک و مستغلات شما به لطف این دفتر به درستی انجام می شود.

Top